ANNIVERSARY TREAT : PENGALAMAN BERCUTI KE SINGAPURA & UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE (USS)

Assalamualaikum dan salam sejahtera Alhamdulillah 27 November 2016, 5 tahun usia perkahwinan. Muda lagi… Sempena anniversary, kami  laki bini ambil peluang untuk berdua-duaan seketika. Tak jauh pun. Singapura je. So, aku akan share tentang kos dan pengalaman bercuti kali ni. First! sila pastikan passport anda masih lagi boleh digunakan / belum tamat tarikh luput. Boleh […]


Read More

AMBIL PEDULI APA ANAK KECIL KATAKAN : CERITA AFIQ DI TASKA “TEACHER BUAT MACAM NI…”

Assalamualaikum dan salam sejahtera Afiq, seorang kanak-kanak yang ringan mulut bercerita hampir apa sahaja yang dia lihat atau alami. Pendengar setia beliau sudah tentulah Mama. Antara cerita yang selalu bermain di bibir adalah tentang keadaan di taska. 1- Hal cikgu “Teacher cubit kat sini… (tunjuk peha)” Haaaaa… bab cubit-cubit anak ni, aku tak adalah nak paranoid […]


Read More