Selamat Datang ke Melaka

Aku bertolak lepas office hour tadi. Singgah jap R&R Seremban untuk mandi. Rimas ler pakai office wear ni, walaupon aku segak dalam berpakaian 2.hak3..

plus

Betapa lajunya aku bawak sampai jadi effect macam tu (Padhal kamera murah).
Jangan tiru aksi ini. Memandu sambil mengambil gambar adalah membahayakan diri

melaka

Setelah sejam bersekang mata drive. Alhamdulillah sampai jugak aku ke Melaka.

Dah lama aku x ke Melaka. Walaupon aku anak jadi Perak, tetapi aku merantau ke negeri orang untuk mencari rezeki. Dulu aku pernah menetap di sini. Hampir setahun juga la. Aku ade projek kat cni, sedangkan company aku di Puchong. Ingat dulu sebelum ada kete, aku datang sini naik moto tu. Mat sempit time 2. Aku berpindah ke Shah Alam sebab mendapat kerja baru. Yang aku keje sekarang.

Buat ape aku datang Melaka ni? Sebabnya korang boleh baca post aku sebelum ni bertajuk Surat Cinta Dari Melaka. Surat cinta esok punya cerita. Sekarang aku nak pergi cari pari masam asam pedas..Nyamm.. dan untuk permbuka selera aku mau otak…otak….otak…haha..


About Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

One thought on “Selamat Datang ke Melaka

Leave a Reply