Shhh..Untuk Wanita Sahaja

Wah post khas untuk wanita sahaja. Karang ade lak fikir aku perempuan lagi. Aku rasa ramai pembaca blog aku terdiri dari kaum hawa. Sebab itu sape yang perasan, blog aku pernah keluar iklan penjagaan peribadi wanita dari Nuffnang. Aku rasa benda aku hendak ceritakan ini mungkin agak terlalu open. Hope korang dapat menerima dengan hati terbuka.

Siapa yang pendengar setia Fly Fm mesti korang pernah dengar iklan dari Phat Fabes, Ben dan Nadia tentang personal hygiene. Yang jadi mangsa keadaan adalah Nadia. Alkisahnya, ada seorang awek ni yang boleh tahan cunnya. Berpakaian kemas dan bersih. Dengan tiba-tiba dia menghampiri kita, kita pon suka sebab awek cun la katakan. Datang-datang, sembang dengan ramah dan rapatkan tubuh dengan kita. Dalam tengah sembang² kita terbau satu aroma yang kurang menyenangkan.Bau dia semacam sedikit, agak menyengat lubang hidung ini.

Mula la kita rasa tidak selesa lalu menjarakkan diri dari dia dan dengan automatik kita akan beranggapan awek ni tengah lampu merah rupanya. Yang menjadi persolan aku kepada kaum wanita, adakah korang perasan bauan yang keluar itu. Kadang-kadang aku heran, sebab mereka ada masalah ini mempunya keyakinan diri begitu tinggi. Kenapa aku cakap macam tu? Mana taknya, kalau sembang main dok rapat². Kalau aku la, aku sedar badan aku keluar bau menyenangkan, aku akan cuba mengelak berjumpa orang. Kalau jumpa, aku akan duduk jauh² agar tidak perasan sangat. Aku sendiri tidak selesa, apatah orang lain kan.Itulah pengalaman yang aku lalui, bukan sekali malah banyak kali.

About Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

12 thoughts on “Shhh..Untuk Wanita Sahaja

Leave a Reply