Jualan Gudang Kumpulan Utusan 2010

Sempena pembukaan sekolah penggal pertama 2010 dan sambutan hangat daripada pengunjung pada tahun 2008 dan 2009, Utusan Melayu (Malaysia) Berhad melalui anak syarikatnya iaitu Utusan Publications & Distributors Sdn. Bhd. (UP&D) dengan kerjasama Utusan Karya Sdn. Bhd. (UKSB) untuk kali ke-3 akan menganjurkan jualan gudang buku dan majalah. Maklumat adalah seperti di bawah:

Tarikh: 27 Jan 2010 – 7 Feb 2010
Masa : 10 pagi – 6 petang
Lokasi: Utusan Publications & Distributors Sdn. Bhd.,
No. 1 & 3, Jalan 3/91A, Taman Shamelin Perkasa,
56100 Cheras, Kuala Lumpur

Buku-buku yang dijual pada hari tersebut merangkumi lebih 4000 judul dalam pelbagai siri seperti motivasi, keluarga, kewanitaan, masakan, fesyen, novel, kanak-kanak dan juga buku akademik untuk tadika, sekolah dan universiti. Manakala majalah-majalah pula merangkumi majalah Al-Islam, Hai, Harmoni, Kawan, Mangga, Mastika, Pemikir, Saji, Umph, URTV, Wanita dan Remix.

Sempena jualan gudang ini, pihak penganjur menawarkan diskaun sehingga 70 peratus. Oleh yang demikian, dijemput semua pihak sama ada pelajar sekolah, kolej, universiti, guru, ibu bapa dan semua masyarakat untuk hadir pada hari jualan tersebut. Bagi kemudahan pengunjung, selain penjualan tunai, pembayaran melalui kad kredit juga disediakan.

Selain dari produk buku dan majalah, terdapat juga penyertaan daripada syarikat telekomunikasi terkemuka, Celcom, Chemical Company of Malaysia (CCM) dan Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) yang membuka gerai jualan dengan harga istimewa.

Sebagai nilai tambah kepada jualan kali ini, pihak penganjur menyediakan beberapa hadiah untuk dimenangi oleh para pengunjung seperti cabutan bertuah dan pembeli bertuah. Sebarang pertanyaan berkaitan dengan jualan tersebut, sila hubungi pejabat UP&D di talian 03-92856577 atau 03-92853860.

Untuk maklumat lanjut, sila layari:

Laman sesawang Kumpulan Utusan



Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.