Rumahku Syurgaku

Assalamualaikum. Morning semua…Hari ini hari Jumaat, esok dah hari sabtu dan esok juga tarikh terahir untuk korang join contest “Saya Kenal Anak Perak”. Tiba² jer tajuk rumahku syurgaku pagi² ni. Nak tahu sebab apa? Malam tadi aku lepak bilik sahaja. Kat ruang tamu bising mcm orang sedang renovate rumah. Aku malas la keluar. Pagi ni bila aku keluar sahaja untuk pergi kerja. Mak ai, betul ke rumah aku ni. Macam tak caya rumah aku jadi macam ni. Deco Bersama Eric sudah terjah umah aku ker malam tadi.haha..Korang layan gambar ruang tamu aku yang baru.

P/S : Petang ni layan badminton pakai dua tv. Best tak..hehe..

About Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

8 thoughts on “Rumahku Syurgaku

  1. ini mesti housemate baru kau tu renovate umah..:D
    .-= Post terakhir blog ReD : ~ SAH! ADA KETUMBUHAN PADA KEPALA AKU ~ =-.

Leave a Reply