Rumahku Syurgaku 2

Ha ini sambungan dari Rumahku Syurgaku. Atas permintaan member aku, aku tunjuk lak bahagian dapur rumah aku. Ye la, semua teringin tengok hasil selepas di terjah oleh eric leong.haha..ye la tu eric leong la sangat. Ini hasil seni housemate baru aku la.

Housemate aku lagi sorang baru tau hari tu. Aku tak cerita kat dia ade housemate baru masuk. Malam tu dia balik. Dia kata ingat salah rumah, ye la masuk² awek sambut lepas tu dengan rumah lain semacam. Dia cite awek tu mintak izin kat dia nak ubah suai rumah ni sikit. Ape keha mintak izin dia, kena mintak izin aku la. Tp tak per, nasib baik lawa. Bukan dia, rumah ni. Korang ni mesti pk lain.

About Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

7 thoughts on “Rumahku Syurgaku 2

  1. meja tu cam umah ku tau..comel jek..
    .-= Post terakhir blog Mummy Dasy : Selamat Hari Guru =-.

Leave a Reply