Sapa Kata Ex Tak Boleh Jadi Member

Selamat malam semua. Malam ini cuaca hendak hunjan,tapi tidak hujan² lagi. Harap² time tido salji turun.haha..Tak payah susah² pasang aircon.Aku baru balik kuar makan dengan ex aku. Lama gak x jumpa,skali jumpa memang kencang la sembang.Sape sembang kencang? Aku la sape lagi, orang yang sembang kencang bikin orang bimbang

Sape kata bekas awek/pakwe tidak boleh jadi member? Aku boleh jer. Aku baik ape dengan semua ex² aku.hehe..berapa banyak ex da. Ade sorang ex aku lagi la, dah tunang and nak kawen dah bulan 11 ni. Tapi aku still contact dengan dia. Siap aku turun Penang dating dan kuar makan dengan dia jap. Mak dia ade skali la, agak² la wei tunang orang tu.


Sekadar gambar hiasan. Tiada kena mengena dengan artical ini :P

Aku siap g beraya kat umah ex aku. Kira boleh kategori baik gak ler dengan adik beradik diorang.Tapi ade soranng ex aku ni agak kerek(lama x guna ayat ni) la selepas break. Entoh,aku tak tau kenapa. Aku ok jer kalau nak contact. Tapi adik dia still contact dengan aku, aku pon x kisah. Itu hal aku dengan akak dia, buat ape nak melibatkan adik dia kan.

Ape yang penting, masing² ada sifat pemaaf dan memaafkan. Itu paling penting. Takkan la pasal kisah lama kita nak bermusuh. Tak elok, nabi tak mengaku umat orang putuskan sedara ni. Bak kata Mr Karam “Buang yang keruh, amik yang jernih”.Sudah tiada jodohkan nak buat macam mana. Kita terima jer kententuan ilahi.Bunyi mcm pasrahkan.Memang aku pasrah pon.huhu..

About Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

7 thoughts on “Sapa Kata Ex Tak Boleh Jadi Member

  1. kalau putus cara baik, xde hal kot nk baik jd member..

    takde ex..xmau ada huhuhu

    Anak Perak : Cara baik ker,krg baik ker,kurang ajar ker. tetap jadi kawan :P

  2. ex dah lama menghilang.
    dengar2 dah ada awek baru.
    dan sudah ke mesir.
    belajar nak jadi doktor.
    wuuuuwuwuuu.

    Anak Perak : Awak dah ade peganti ker.(Tanya dgn penuh makna) hik3..

  3. haihh ramainya ex. haha. saya fulak, dlm 3 org laa masih okeyy. yang lain, tak contact. dorg yang tuka no. ada yg gf tak bagi contact dgn saya. huahua, takut cinta berputik balik kot, huahua

    NISECA suka merapu

  4. ermm…berpisah cara baik pun, tapi kalau ex dendam ngan kita, x leh gak nak berbaik…haihhh…

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.