Site icon Blog Anak Perak

Selamba Dia Kutuk Blogspot Untuk Budak²

Wah baru pakai WordPress ini orang sudah berlagak lol. Ape, dah pakai wordpress tu blog korang sudah cukup bagus sampai kutuk platform lain.kui3..aku pakai wordpress gak :D Tapi aku tidak la berlagak macam itu orang. Orang tidak memandang platform apa ko pakai orang pandang pada content yang ada didalamnya. Orang tidak kisah free ke, bayar ke janji blog dia memang best.

Apa guna korang beli baju mahal-mahal tetapi hanya untuk disimpan didalam almari atau dipakai hanya untuk sesekali dan sedangkan korang boleh dapat barang itu dengan percuma. Seperti juga blog, apa guna korang beli hosting sedangkan blog korang masih lagi mampu ditanggung oleh benda free. Kes aku lain sebab aku ada sebab tersendiri pakai wordpress. Korang boleh baca Kenapa Guna Hosting Berbayar?.

Tapi point yang ditulis oleh blogger tersebut untuk mengutuk blogspot memang tidak kukuh. Sebab dia memberi point yang sememangnya blogspot juga mempunyai function yang sama. Kira tidak nampak kelebihannya. Sebelum hendak menjatuhkan seseorang kita perlu mencari kelemahan lawan. Jangan main petik sahaja. Nanti korang sendiri akan mendapat malu. Perkuatkan diri korang sebelum mengambil keputusan mengutuk orang lain. Kepada orang berkenaan please respek blogger lain. Renung-renungkan dan selamat beramal :D

“Peace No War”
“Israil Laknatullah, Aku benci Israil!”

Exit mobile version