RASUAH 26 RAMADHAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera Semalam, datang kerja, dengan internet connection hampir separuh hari tak dak. Office lengang, orang dah start bercuti. Maka, saki baki staff yang masih gigih datang kerja ni, pun bantai tidur dalam surau! Ha ha ha. Aku yang baru jaga dari lelap, di sapa oleh seorang lelaki dalam lingkungan umur 50-an. Seorang […]


Read More

PENGALAMAN : AKU CINTAKAN SUAMI ORANG!

Assalamualaikum dan salam sejahtera Straight to the point. Aku cerita pengalaman aku yang tak berapa lamalah bercinta dengan suami orang. Kenapa aku cintakan suami orang? Sebab… Punya harta / aset yang bagus – Sebelum kahwin, mesti ‘suami orang’ itu dah buat persiapan lebih-lebih lagi dari segi fizikal i.e harta. Contohnya macam ada kereta untuk bawak […]


Read More

AKIBAT ANAK GILA GADGET!

Assalamualaikum dan salam sejahtera Haihhh… Zaman makin maju pun bikin susah mak bapak nak jaga anak. Aku pun tergolong dalam kalangan ibu bapa yang “nah! amik tab ni tengok Pocoyo. Mama nak buat kerja…” guna gadget sebagai pengganti untuk layan kerenah anak. Tapi tapi tapi, seboleh-bolehnya, aku akan tangguhkan kerja sebab nak layan anak. Kecuali […]


Read More