Malaysia’s Largest Youth Lifestyle Festival

Pengumuman-pengumuman kepada belia-belia di luar sana. YouthSays ade buat satu event besar untuk belia berumur 15-35 tahun. Event ini akan berlangsung pada 28-30 Mei 2010 bertempat di Putra World Trade Center(PWTC), Kuala Lumpur.

Banyak aktivti menarik akan berlangsung antaranya Battle of the Bands 3,Fashion Bazaar,3 on 3 Basketball Challenge 2010,Youth ’10 Foosball Tournament,Youth ’10 Mega Concert,Photography Competition,Hot FM Kita Punya Concert @ YOUTH’10 dan banyak lagi la.Tak larat aku nak listkan kerana terdapat 100 event akan berlangsung dalam tempoh 3 hari ini.Korang baca sendiri kat page diorang di Facebook. Pada yang ringan tulang anda di pelawa menjadi Volunteer for YOUTH’10. Pass masuk berharga RM20, tetapi jangan kuatir aku ada pass percuma untuk bagi korang.

About Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.