Emi'synTech

Bila bloggers lain ingin address blog aku, aku hendak sebutkan susah. Hendak senangkan, bagi sini pen dan kertas biar aku tulis sendiri. Yang berteknologi sikit, akan suruh tulis didalam hp.

Bila sudah tulis akan terpancul (ada ke perkataan ini?) dari mulut masing-masing, kenapa susah sangat address ni? Macam mana hendak menyebutnya?

Sebenarnya Emi’SynTech digabung dari tiga perkataan

Zulhelmi – Seorang yang lemah lembut, baik hati, penyanyang, hensem, macho. Kira semua yang baik-baik ada pada dia.haha..

Syntax – Computers. the grammatical rules and structural patterns governing the ordered use of appropriate words and symbols for issuing commands, writing code, etc., in a particular software application or programming language

Technology – The branch of knowledge that deals with the creation and use of technical means and their interrelation with life, society, and the environment, drawing upon such subjects as industrial arts, engineering, applied science, and pure science.

Jadi ditolak, dicampur, dibahagi, dibuang yang keruh diambil yang jernih maka terhasilah Emi’SynTech. Mungkin di masa-masa akan datang akan dipatent dan di daftarkan untuk trademark. Mana tahu kalau ada rezeki lebih boleh bukak syarikat atas nama ini. Baru world!



Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.