Blog Aku Jadi Tread Forum Di Indonesia

Assalamualaikum dan selamat petang. Yes, bos aku bagi kerja hari ini. Tapi kerja dia lain dari yang lain sebab kena mengadap Microsoft Word. Complicated jugak MS Word ni bila lama tidak pakai. Tambah-tambah komputer office ni pakai MS Word 2010. Terkial-kial aku hendak mencari format untuk indexes. Ini aku curi masa sedikit untuk menghupdate blog. Pagi tadi masuk office, macam biasa website Nuffnang akan di serbu sebab hendak tengok visitor semalam. Hendak tengok earning buat apa, mana ade sen pon.

Bila tengok bahagian referrals dari http://forum.detik.com/konspirasi-di-balik-upin-ipin-percayakah-anda-t220687.html. Pelik jugak sebab tengok dari link macam ke laman forum. Bukak-bukan rupanya forum dari Indonesia sih dok ngomong pasal Sampai Upin & Ipin Menjadi Mangsa. Di Indonesia, boleh tahan ramai ramai fanatik sama Upin & Ipin. Dengar cerita, bila crew Upin dan Ipin turun disana, habis diserbu sama peminat. Jadi mereka kuatir sama ada khabar angin pasal isu upin dan ipin betul atau hanya ngomong kosong. Usah kuatir ibu dan bapak, itu semua cakap-cakap orang bodoh. Teruskan menyokong Upin dan Ipin :)

About Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

13 thoughts on “Blog Aku Jadi Tread Forum Di Indonesia

  1. hi .. first time dtg sini. Upin dan ipin sgt femes di Jakarta dan Bandung. Tshirt, cd, buku dijual di gedung-gedung besar dan pasar-pasar juga.

    Masa kat sana dulu, rasa bangga lak jadi org m’sia. hehe ..

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.