Buffered Earnings Hilang Satu Per Satu

Assalammualaikum. Cadang hendak update blog waktu siang tadi tapi apakan daya terlalu sibuk sampai hendak makan pun tidak sempat. Mana taknya tiba-tiba bos aku kata “saya hendak awak siapkan hari ini juga sebab esok saya hendak awak tumpu pada modul lain pula”.Hoh, aku yang menurut perintah buatlah. Alhamdulillah sempat disaat-saat akhir. Itu sampai tak sempat layan Facebook, Twitter apatah lagi update blog.

Buffered Earning Nuffnang

Berapa lama aku tidak update blog sebelum ini. Memang memberi effect. Selain ketiadaan visitor yang sebelum ini sememangnya kurang ditambah tidak update dan blogwalking. Memang zero visitor la jawabnya. Buffered Earning satu-satu jadi Metered Earning. Nasib baik Glitterati tidak downgrade. Macam mana hendak dapat pendapatan ni. Hosting dan domain nak expired mana hendak cekau duit ni.huhu.. :dizzy:

Advertisement

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

16 thoughts on “Buffered Earnings Hilang Satu Per Satu

Leave a Reply