Buffered Advertisement Bertambah Lagi

Alhamdulillah melekat lagi buffered advertisement di blog Anak Perak ini. Terima kasih kepada Nuffnang sebab bagi iklan di blog aku. Kebanyakkan iklan bersaiz Large Rectangle. Bukan kebanyakkan dah, memang semua jenis iklan buffered yang aku dapat bersaiz Large Rectangle. Baru-baru ini aku perasan bintang-bintang di Analytics tidak keluar untuk iklan bersaiz Skyscraper dan Leaderboard. Ini bermakna system Nuffnang tidak detach coding iklan yang aku letak. Sebelum ini kalau korang perasan, aku letak iklan bersaiz Skyscraper dan Leaderboard di homepage sahaja. Baru aku tahu bahawa sistem Nuffnang hanya detach coding iklan kalau di letakkan setiap page. Patutlah selama ini aku tidak dapat iklan bersaiz Skyscraper atau Leaderboard.

Buffered Earning Nuffnang

Iklan paling lama melekat di blog Anak Perak dot com ini ialah iklan Sanofi Lactacyd LR. Sanofi Lactacyd adalah pembersih peribadi wanita. Aku sendiri tidak tahu macam mana iklan ini boleh melekat di blog aku. Mungkin dalam borang survey aku nyatakan majoriti pembaca blog aku adalah perempuan. Iklan ini berjalan kalau tidak silap aku hampir 6 bulan sudah. Tapi dia tidak keluar tiap-tiap bulan. Selang sebulan dia keluar, itu yang aku perasan.

Advertisement
Antara Iklan Yang Sedang Berjalan

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

21 thoughts on “Buffered Advertisement Bertambah Lagi

Leave a Reply