Salam Ramadhan 1431H

Assalamualaikum dan salam ramadhan kepada semua pembaca blog AnakPerakdotCom. Alhamdulillah, bersyukur ke hadirat ilahi kerana dengan limpah kurnianya kita dapat berjumpa dengan bulan Ramadhan dan seterusnya dapat menjalankan ibadah puasa. Pada bulan yang penuh keberkatan ini marilah kita mendekatkan diri kepada Allah dengan memperbanyakkan ibadah dan bersedekah. Pada yang wajib menunaikan zakat, jangan lupa menunaikan zakat. Selain menyucikan hati kita, kita cuci sekali harta kita. Insyallah.

Di bulan yang mulia ini, saya Zulhelmi sebagai penulis blog AnakPerakdotCom memohon maaf jika penulisan didalam blog ini menyentuh perasaan mana-mana pihak. Niat saya bukan untuk mengutuk atau mengata, hanya sekadar memberi pandangan dan nasihat. Akhir kata Salam Ramadhan Kepada Semua Umat Islam, semoga amalan kita sepanjang Ramadhan ini diterima oleh Allah s.w.t.Insyallah

Advertisement

Ikhlas Dari,
Zulhelmi
Admin & Penulis AnakPerakdotCom

P/S : Maaf tidak sempat design kad ucapan. Cari di Google sahaja. Insyallah nanti kad raya kasi design baik punya. :)

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

Leave a Reply