Yea, Dapat Ticket Wayang Free

Salam jumaat semua. Hari ini aggap bz sedikit menyiapkan kerja. Cewah bz konon, update blog ada masa lak.hehe.. Alo curi masa rehat sedikit. Perlu menyiapkan kerja hari ini juga kerana start minggu depan aku tiada disini sebab mengikuti kursus selama 2 minggu. huhu.. Lamanya…

Advertisement

Semalam aku dapat email dari Nuffnang untuk Nuffnang Premiere Screening cerita Inception. Tidak kusangka akan dapat sebab sudah lama aku tidak dapat invitation untuk wayang. Sudah mula malas untuk menghantar penyertaan. Tapi disebabkan masa terluang aku saja buat entri untuk cerita inception ini bertajuk My Mind is the Scene of the Crime. Buat simple² jer coz budget memang tidak dapat dan kalau dapat memang aku tidak dapat pergi. Last² dapat.huhu.. Jadi terpaksa la aku serahkan tickrt ini kat cik Helena. Maksudnya cik Helena kena belanja aku tengok wayang la lepas ni.

Lagi satu ticket free kak sumijelly kasi iaitu penginapan untuk 2 hari 1 malam di First World Hotel, Genting mungkin aku tidak dapat pergi sebab cuti aku minggu depan pon tidak lulus lagi, inikan pula nak mintak cuti untuk bulan depan. Mampus bos aku tidak kasi sebab banyak benda kena buat selepas ini.huhu..tersiksa aku lepas ini. Patut la bagi aku berehat lama selama sebulan. Ok sambung balik kerja..eh silap, sambung untuk entri seterusnya.

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

3 thoughts on “Yea, Dapat Ticket Wayang Free

Leave a Reply