Kegembiraan Dalam Kesedihan

Assalamualaikum. Kalau ikutkan perasaan aku tidak mahu update blog. Tapi nasib baik aku tidak bertindak ikut perasaan maka aku update la blog ini. Hari ini memang tamparan yang cukup kuat aku pernah terima selama hidup aku. Tamparan yang aku maksudkan bukan penampar tu, tamparan ini lagi sakit dari penampar arab. Memang menusuk jiwa dan boleh merosakkan saraf-saraf otak aku. Boleh terkena tekanan darah tinggi dibuatnya. Terima kasih kepada sahabat-sahabatku yang memberi pandangan dan nasihat. Korang memang banyak tolong aku.

Advertisement

Nasib baik Nuffnang telah mengubat luka aku walaupon luka lama masih lagi belum baik. Luka lama tu ialah, aku tidak dapat ticket cite The Killer. waaa..aku nak tengok cerita tu, nak jugak. Takper la, nasib baik ade ticket free dari Digi.hehe.. Tapi kecewa dengan Nuffnang kejap jer sebab aku ade dapat satu email ni. Tajuk email boleh buat muka aku ada senyum “Confirmation email: Your Nuffnang cheque is on the way!”. Wah! I like…cek kedua dari Nuffnang yang aku akan terima. Cek ketiga insyallah bulan depan. Perhatian! on the way bukan dah dapat yer. Karang tak pasal² ade yang tiba² jadi baik hati.hehe.. Tapi bila dah sampai kompem aku senyap.wakaka..

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

4 thoughts on “Kegembiraan Dalam Kesedihan

Leave a Reply