Bertukar Dari Nuffnang ke Mangga Online

Selamat petang semua. Tension gak petang ni dengan Twitter. Asyik kuar sending fail. Sekali send², nah amik ko berderet keluar. Ha, syarikat pengiklan baru yang diberi nama Mangga online. Aku ingat mangga online ni sama dengan Majalah Manggu yang ade gosip² artis tu yang di onlinekan. Rupanya ini satu syarikat pengiklan baru.

Aku tengah cuba iklan ini. Tapi tidak la aku mencubanya disini. Aku cubanya dia Info @ Perak sebab kalau cuba disini rugi la satus glitteri aku sebab iklan sedang run ni. Kalau bayaran dia lagi lumayan dari Nuffnang, memang aku buang iklan nuffnang ni. Bunyi mcm kecewa dengan Nuffnang. Memang kecewa pun. Sudah 3 kali berturut-turut tidak dapat ticket free. huhu.. Ish tiada la sebab tu, aku masih menggunakan Nuffnang. Sapa bayar lebih,aku akan pergi kepadanya.

Advertisement

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

19 thoughts on “Bertukar Dari Nuffnang ke Mangga Online

  1. bro.. kalau ko nak letak mangga kat sini pun boleh.. delete jer url blog ni kat nuff sana.. so status geli2 ni pun masih ada nnt

  2. Ohhhh kalau mcm tu.. buat jer kat blog lain sperti yang kamu telah lakukan sekarang ni.. hehehehhe

    btw.. nnt kalau dah dapat cash out.. bagi tau dunia ek…. huhuhuh

Leave a Reply