Apa Ranking Anak Perak Dot Com Jatuh Merudum!

Selamat malam semua. Malam ini tidak makan ape-apa sebab dalam kemiskinan.huhu.. Bila la gaji hendak masuk ni. Aku betul-betul terasa sengkek ni. Sampai sekarang Relyza asyik dok ungkit pasal aku tidak pergi kenduri kahwin dia. huhu.. Aku rasa serba salah gila dengan dia. Takper nanti ade kenduri kawen lagi aku pergi. hoh! ade ker? hehe..x per, pergi kenduri kawen anak dia lak.haha.. Semoga cepat dapat anak :p Tapi aku mintak maaf dekat dia sebab tidak dapat tolong abiskan lauk pengantin. Katanya orang katering yang abiskan. Rezeki diorang tu.hehe..

Ha,aku hendak bagi tahu ni ranking Anak Perak jatuh merudum. Aku pon tidak tahu mengapa. Dari berapa juta sekarang tidak sampai 500k. hoh! aku pon terkejut. Sebab aku rasa pelawat aku juga telah jatuh merudum sebab jumlah post aku tidak menentu. Kejap ada, kejap tiada. Semua visitor sudah larikss…Ok, azam birthday boy. Teruskan semangat untuk berblog.cayok!

Advertisement

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

10 thoughts on “Apa Ranking Anak Perak Dot Com Jatuh Merudum!

  1. Ranking Alexa ni bukan kalau lagi sikit lagi baguih ka?
    500k lagi ok dari 1jutaaaaa

    kira ramai banyak peningkatan la tu bukan penurunannnn
    sila bergembira hehehe

Leave a Reply