Pening Memikirkan Pemenang

Contest Saya Kenal Anak Perak baru sahaja melabuhkan tirainya petang tadi. Contestant mesti tidak sabar² menantikan keputusannya. Sape agaknya pemenangnya. Aku pon tidak tahu macam mana hendak memilih. Terpaksa meminta pendapat dari orang lain bagi nampak adil.

Kesimpulan dari apa yang aku baca kebanyakan post lebih kurang sama. Point yang paling aku minat dan banyak peserta tulis, kata blog aku cepat loading. Wah betul ker? Aku rasa macam lambat lambat, sama macam orang lain. Tapi kalau mengenai template tu, aku memang akui aku juga minat dengan template aku pakai sekarang. Color dia memang cantik, tambah² aku suka tengok kerawang² tu.

Advertisement

Untuk pengetahuan korang, aku bukan buat sendiri. Aku pon macam korang. Amik sahaja di internet ni. Cuma aku ubah sedikit header supaya boleh masukkan iklan Nuffnang. Sebelum ini aku pernah cerita bahawa buffered iklan selalu bergantung pada kedudukan iklan. Jadi aku bagi tempat yang special untuk iklan tu.Apa pon, nantikan keputusannya. Aku akan contact pemenang secara email. Bila pemenang berjaya tukar domain mereka sendiri, aku akan announce kat sini.

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

One thought on “Pening Memikirkan Pemenang

Leave a Reply