Mood Hari Jumaat

Hari terasa malas sebab mood hari jumaat telah meresap kedalam jiwa. Esok kan cuti.lalala..bestnya. Buat pertama kali aku tidak ping entry aku bawah ni di Geng Blogger disebabkan ingin menjaga nama baik Wimax. hehe.. Cewah. Terima kasih Wimax sebab berjaya memujuk aku. Tidak cukup dengan memohon maaf di Tweeter, diorang siap hantar awek melalui telefon (macam mana tu?Lu pikir sendiri.haha..) untuk mememujuk hatiku yang lara. Dalam hati ada taman, awek tu mohon maaf terus cair der.Haha..

Advertisement

Hari ini, banyak jemputan kahwin berduyun-duyun tiba. Berduyun tu. Untuk 5hb Jun setakat ini ada 3 jemputan, satu di Perak dua dia kawasan lembah Klang dan paling banyak jemputan adalah 19 June 2010 ada tiga jemputan majlis perkahwinan dan satu jemputan hari jadi. Nasib baik kesemuanya di Perak. Tapi belum tentu dapat kejar semua. Tapi insyallah aku akan meluangkan lebih masa untuk jemputan hari jadi tu. :P

Cuti tiga hari, apa aktivitinya? Sudah call family di kampung membawa berita kurang gembira sebab tidak jadi balik. Lagi pon minggu lepas aku sudah balik dan 19hb mau balik lagi. Banyak juga aktiviti weekend ini, event Youth10 sudah tiga hari berturut. Jumaat malam event anjuran P1 Wimax, Encore presents Fashionista party mungkin aku tidak sertai sebab tempat dia agak kurang sesuai. Sabtu malam Why Smartphones can be Dumbphones tapi baju still tidak jumpa. Malam ini tayangan cerita Prince of Persia. Siapa yang dapat, jumpa korang disana. Jangan malu-malu tegur aku yang pemalu orangnya ni.

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

4 thoughts on “Mood Hari Jumaat

Leave a Reply