Jemputan Kahwin? Mana Satu Nak Pergi?

Ya, cuti sekolah hampir tiba. Time inilah akan muncul musim mengawan kenduri kahwin. Kad kedua untuk majlis walimatul urus telah aku terima dari Hanoor Saliza binti Zahari aka Relyza . Kad pertama dari member club kereta aku. Siapakah Relyza? Aku pon tidak kenal. Aku jumpa dia dalam beberapa event Nuffnang tapi tidak pernah tegur. Ari tu tiba² aku landing kat blog dia, http://aproposjournal.blogspot.com.

Dalam blog dia siap ade kad kahwin, aku dengan muka tak malu bagi alamat aku kat email dia.haha..memang tak malu giler aku ni.Ye la,aku tengok alamat dia dekat dengan aku. Ape salahnya penuhkan hujung minggu aku dengan makan free.haha..Sekali dia balas email cakap nanti dia kirim kad.hak3..gile la, macam tak percaya dia nak jemput aku.

Advertisement

Tadi aku balik rumah tengok ade sampul surat comei dalam peti surat. Aku ingat itu kad jemputan dari member aku kat Perak yang akan berkahwin pada tarikh paling mudah diingati iaitu 19hb Jun 2010. Tapi bila bukak, eh bukan la. Aku tau ni kad kahwin Relyza sebab aku pernah usha kat internet. Lagi pon siap tulis url kat sampul tu. Tidak ku sangka beb, dia jemput aku. Aku terima kasih, aku tidak akan menghampakan dia. Insyallah aku perabiskan makanan pengantin tu.haha..

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

5 thoughts on “Jemputan Kahwin? Mana Satu Nak Pergi?

  1. kau memang.. pantang dpt mkn free ;p
    .-= Post terakhir blog ReD : ~ SAH! ADA KETUMBUHAN PADA KEPALA AKU ~ =-.

Leave a Reply