Hari Ini Hari Jumaat

Assalamualaikum w.b.t wahai pembaca blog aku. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat walafiat dan dicucuri rahmat Allah s.w.t hendaknya.ehem..mentang2 datang kerja hari ini berbaju melayu yang kurang lengkap. Tanpa samping dan songkok tapi kira ok la kn.

Advertisement

Ya hari ni hari jumaat, penghulu segala hari. Dan hari ni juga adalah pengakhir hari untuk bulan April.Esok sudah masuk satu 1 Mei dan merupakan hari perkerja dan hari jadi adik aku. Kerugian besar cuti umum jatuh hari sabtu sebab sememangnya cuti dan tidak akan diganti pada hari lain.Memandangkan lama tidak pulang ke kampung dan aku bercadang untuk pulang hari ini. Namun apakan daya, mak aku pula ke terengganu. Jadi terpaksa cancel, sebab kalau aku balik x dpt jumpa mak aku dan makan luar baik aku dok sini jer.same gak.

Hari ini juga hari yang sesuai untuk kita cashout duit Nuffnang kita yang tidak seberapa itu. Tidak cukup untuk buat belanja kawin tapi cukup utk membeli cincin pertunangan.hik3..dan esok, ahli kelab MyviX akan membuat convoy untuk menziarah keluarga Shafarizah @ Shafa ( Setiausaha MyviX Terengganu) kerana telah meninggal dunia akibat kemalangan teruk di persimpangan lebuhraya menuju ke Pahang dari arah Terengganu pada tengah malam semalam.Mari sama-sama kita sedekahkan al-fatihah kepada arwah.Al-fatihah.

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

One thought on “Hari Ini Hari Jumaat

Leave a Reply