Ape Kes Koc Khas Untuk Wanita?

KTM sudah memulakan gerabak khas untuk wanita dan kanak-kanak. Bagi yang lelaki jika anda nampak signboard berwarna pink itu, jangan gatal-gatal nak masuk yer. Nanti korang malu sendiri seolah-olah salah memasuki tandas wanita. Tak kena dengan hempuk dengan handbag anda mungkin kena ketawakan.hak3.


Gambar : Ehsan dari Berita Harian Online

Advertisement

Aku seorang lelaki menyokong dengan tindakan KTM mengasingkan koc untuk wanita dan kanak-kanak sebab untuk keselamatan mereka. Macam pengalaman kawan perempuan aku. Dia naik lrt dari KLCC ke Kampung Baru. Sedang ramai-ramai berhimpit pada waktu puncak,dia telah ditikam oleh keris kontot dari belakang. Nasib baik perjalanan dia dekat, kalau tak tusukan itu akan semakin rancak dan nasib baik lelaki tersebut tidak mengikutnya bagi menerus tusukan dari hadapan.

Aku juga pernah mengalami pengalaman macam ni.eh,bukan aku tikam org or orang tikam aku. Pengalaman aku naik tren dgn pendatang asing. mat2 bangla ni boleh tahan gatalnya. usha perempuan macam nak terkam jer.pastu tangan merayap jer.Macam *tut*.Memang aku sokong sangat-sangat dengan tindakan KTM. Aku harap tren lain ikut cara seperti KTM ini

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

4 thoughts on “Ape Kes Koc Khas Untuk Wanita?

  1. hahaha..aku suke..aku suke…

    ade skali nek KTM dr serdang…pergh!! ramai nak mampuih!…bau org2 ‘asing’ ni toksah cakap la…pengsan dowh!

    so koc wanita ni bagus utk org mcm aku kan kan kan..hikhik

    Anak Perak : Nasib baik bau aku wangi.kan..kan..kan..hehe..

  2. Setuju gak koc wanita ni. Tapi nanti kena pisah kejap dgn Si Dia bila naik train.. :p

    p/s: Lagi aku sokong klau tambah gerabak lagi..:)

Leave a Reply