10 Hari Berblog, 40 Posted

Aku ada terbaca satu blog ni. Agak riak bunyinya dalam post dia. Aku amik statement dia sikit. “Ramai org tny aku, mcm mana aku baru 10 hari bukak blog dah ada 40 entry dah di post”. Aku pon tkejut gak, dasyat giler dak ni. Teruja aku nak dapat tipsnya. Jadi aku usha sume entry dia. Lol, banyak artical yang dia post aku ade dapat kat email yang difoward oleh member pejabat aku.


Wow! Dasyat la itu orang

Advertisement

Aku rasa, kalau aku post sume email yang aku dapat. Bukan setakat 40 entri 10 hari, tapi 40 entri dalam satu hari. Punya penuh inbox aku artical-artical yang separuhnya berguna dan yang separuhnya x bguna. Yang berguna aku akan share dalam blog ni. Bukan untuk rujukan pembaca lain sahaja, bahkan utk rujukan aku gak coz inbox aku bukan beso untuk simpan sume 2. Tapi bagi aku menulis entri untuk blog agak sukar. Seperti yang aku telah citekan kat Menulis Blog Entri Satu Perkara Sukar. Bagi yang senang, aku respek diorg. Memang otak penulis tol.

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

7 thoughts on “10 Hari Berblog, 40 Posted

  1. salam ziarah kembali

    wah…hebat betul dia boleh buat entry sampai 40 dlm masa 10 hari…..he he he he…tp betul gark…kalau takat copy paste dari email….40 entry dlm sehari pun boleh…tak gitew….

    ye betul…bukan senang nak buat entry nie..
    nak pikir tajuk lagi….nak karang isi lagi…
    adoi ler…kalau ler ada bakat mcm penulis novel ..kan senang

Leave a Reply