Domain Baru

Alhamdulillah dah syukur dengan hadirat ilahi kerana dengan limpah kurnianya dapat kita bertemu lagi.Ape aku merepek ni.Ok selepas 3 hari aku dan technical support dari Internet Webhosting bertungkus lumus betulkan technical problem. Sebenarnya aku x solve pon, aku reti marah dan mengadu kat diorg jer. Punya susuh domain ni. Mungkin sebab sebelum ni domain ni milik orang len, 2 susah ckt. Masa aku setting www.emisyntech.com x der ler susah macam ni.

Apapun bersyukurlah aku dapat jugak menggunakan domain ini.Pada sapa yang menggunakan link lama iaitu www.life.emisyntech.com aku sedang usahakan nak buat email fowarding. Maaf kerana gangguan ini. Cewah macam admin website comercial jer.hehe.. Aku telah usha2 hosting dari syarikat yang sama aku beli domain. Ok gak harganya. Insyallah klu ade rezeki lebih aku akan sewa pulak tapak hosting.Apa pon selamat datang ke blog Anak Perak – Anak kampung merantau ke negeri orang.

Advertisement

Emi

Emi atau nama sebenar Mohamad Zulhelmi berasal dari Sitiawan, Perak dan sekarang menetap di Shah Alam. Seorang programmer di sebuah organisasi yang terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Mula aktif berblog pada akhir tahun 2008.

Leave a Reply